26 Setembre, 2018

Secció de Pilates

Instructora mètode Matt de pilates: Roser Tallada

Horaris: dimarts i dijous de 9:30h a 10:30h, de 15:45h a 16:45h, de 18:30 a 19:30h i de 20:00h a 21:00h

Que és, per a què serveix i com funciona el mètode que segueixen cents de mils de persones amb o sense problemes de salut.

Pilates és un eficaç mètode d’entrenament en el que es treballen tots els grups musculars del nostre cos.
Gaudeix d’una gran acceptació perquè la seva pràctica moldeja i estilitza la figura a la vegada que proporciona relaxació, millora l’alineament corporal, corregeix els mals vicis posturals i activa la percepció del propi cos (com més concentració, més precís serà el moviment per realitzar bé l’exercici i per tant més eficaços els seus resultats).

També millora la consciència i augmenta la seguretat en un mateix, reforça la voluntat, fomenta la disciplina interior, aguditza l’atenció i degut a que és un entrenament que activa a la vegada el cos i la ment, també aconsegueix aixecar l’ànim. Tan aviat com es comenci a practicar el mètode regularment (una, dues, tres vegades a la setmana), se sentirà al cap de poc el canvi en el seu cos, se sentirà més àgil, amb menys molèsties i el resultat: un cos nou.

Aquest mètode està orientat, sobretot, a treballar els grups musculars més profunds units a uns patrons de respiració controlada.
El cos s’exercita de forma efectiva, evitant impactes o pressions sobre els músculs i articulacions i es restableix l’equilibri muscular natural, s’estiren els músculs engarrotats i s’enforteixen els debilitats, la qual cosa  s’ha demostrat amb el seu poder curatiu en el cas de dolors i malalties cròniques; molèsties d’esquena, fibromialgia, lordosis, molèsties a les espatlles i cervicals, etc… tant osteòpates, quiropràctics, ortopedes, traumatòlegs i fisioterapeutes ho recomanen.

El mètode Pilates és adequat tant per adults com per a nens i per tot aquell que desitgi fer alguna cosa bona per si mateix i pel seu cos, tant per reduir tensions musculars, les molèsties de l’esquena i els dolors en general, com per ajudar activament a preservar la salut i a sentir-se més vital i rejovenit, que en combinació amb una alimentació lleugera i sana, pot contribuir tant a una reducció de pes com a obtenir una bonica figura.

Pilates ha demostrat que és immillorable no nomès com a mètode per estar en forma, sinó també, com a complement a l’entrenament de diferents esports i a la rehabilitació física de tot tipus.


RESULTATS:

– Enfortiment de la musculatura
– Restabliment de l’equilibri muscular
– Millora de la condició física
– Millora de la coordinació de moviments
– Bona postura corporal
– Millora de la percepció del cos
– Post-rehabilització efectiva
– Reducció de l’estrès
– Desaparició de blocs i contractures
– Alleujament de les molèsties de l’esquena
– Enfortiment del sòl pèlvic
– Enfortiment de la musculatura abdominal profunda
– Equilibri intern
– Millora la flexibilitat i elasticitat
– Recuperació postpart
– Més alegria, vitabilitat i energia

No ho dubtis, prova-ho i comença a notar el canvi a millor!!!

Professora: Roser Tallada Crespo
Titulada en: Mètode Matt-Pilates avançat (curs 2010-2011)
Pilates per l’Alt Rendiment    (curs 2013-2014)
I assistent en diversos seminaris del Mètode Pilates en el desenrotllament de noves tècniques i materials.